Christmas is coming to town!

I fredags firade jag och käraste ett år. Som sagt.
Först var planen Paris, sen Vänersborg, sen Göteborg...
Men när vi vaknade på morgonen kände vi båda två
att det vore mycket mysigare att bara vara hemma och njuta av varanndras
sällskap, för det var ju det vi båda ville.
Åker man bort blir det så mycket spring och nästan inget mys!
Så vi åt gott och kollade på skräckis och slappade ihjäl oss :)
Så sjöng jag på morgonen "Ja, må vi leva, Ja, må vi leva!" med tända ljus!
Johan hade helt galet fina presenter till mig.
Först fick jag ett guld och diamant halsband som var format som ett hjärta
som jag aldrig tänker ta av mig... Och som tur är är försäkrat i två år (har ni träffat slarvliza?)!
Så fick jag en klänning som jag sett i en affär för länge sen med inte haft råd med
fast jag älskade den.
Så fick jag Anna Ternheims nya skiva!
sist men inte minst, när jag provade min nya klänning sa jag "den här ska jag ha på jul,
nu fattas bara nyårsklänningen!"
Då svarade Johan "Vad sägs om den här då?"
Jag hade provat en jättefin nyårsklänning som jag inte heller hade råd med,
så sa jag det till Johan över telefon och han sa att jag borde hänga undan den
och fundera på saken.
Gissa vem som hämtade ut den?
Jag kände mig som en riktig prinsessa hela dagen!



Idag storstädar vi. Det är så skönt!
Jag blir sur av stök, glad av städ!




På torsdag är jag hemma igen!
Längtar efter mamma, Linnea, Emelie, Bejka, Anette, Kjerstin och Lea tokmycket!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Åh, låter så himla mysigt! jag längtar också tills jag kommer upp till jämtland.. :)

2008-12-14 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0