Come on let's pretend!

Idag har jag varit i Åre.
Jag kommer aldrig finna sympati för dessa drumlar till sörlänningar
som varken kan köra bil eller bete sig som folk.

Köpte lite Åre-choklad till min älskling :)

Har så svidiga ögon. Har haft det i flera dagar.
Nu går jag omkring med solbrillor på 24/7 för att det gör för ont annars.
Johan skulle nog tycka att jag var värsta blues sister!
Dessutom har jag skickats på någon känslomässig rollercoaster eftersom
jag grinar om vart annat och bara vill sova.
Dubbla doser är inte sån jäkla bra ide farbror doktor jäkel...
Kunde inte sova inatt. Det är något fel på min kropp.

Imorgon blir det kanske en tripp till Öset, kanske en tripp på mattmar julmarknad.
Kanske kanske kanske.
Jag gillar att inte ha planer :)!

Grattis till Anette också som börjar sin utbildning till undersköterska i januari!

Kommentarer
Postat av: Anette

Tackar och bockar!!! :D

2008-12-21 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0