Have I the best boyfriend or what?

I morse kom Johan och hämtade mig på tåget,
efteråt följde många överraskningar!
Först hade han köpt julblomma,
sedan hade ha köpt jättefin jullykta,
och adventsstake som ha pyntat med tjusiga tomtar!
Och handlat chokladkalender med Hello Kitty :)!
Snögubbe-tvålställ!
Städat massa och gjort fint!
Dessutom hade han ställt sig och grilljerat en julskinka igår,
eftersom jag bakat tunnbröd och tjatat om hur gott det är
med julstut! Dom äter det inte här... Galet! Johan har aldrig provat det!
Till råga på allt hade han köpt världens finaste snöboll-lyktor.
Sådana med ljusslingor i som man hänger i fönstret,
hade sett ett par såna i Anettes lägenhet och blivit störtkär!
Så nu har jag också ett par!
Och gullet hade tagit ledigt nästa hela dagen
så han kunde vara med mig nu när jag är hemma....
Fast det viktigaste av allt: Jag har världens bästa,
mest omtänksamma pojkvän som finns!
Jag kommer aldrig vinna på en trisslott någonsin,
för jag har redan spenderat all min tur i livet
på att träffa Johan....
Han är så ofattbart underbar, fantastisk, kärleksfull,
mysig,rar, snäll, rolig, söt, omtänksam...
Allt bra som går och säga om någon.
Till och med det som borde vara en förolämpning är en
komplimang i Johans fall!


Idag har jag kännt mig så ompysslad, välkommen och älskad!
Tack Johan!!!
Älskar dig för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0