Herr slarvpelle

Efter frukosten idag tyckte Johan att han kommit på en utmärkt ny taktik att blåsa ut ljus med.
Jag hinner nästan säga "Nej, Joooohan".
Innan han ställt sig snett över alla ljusen och blåser så hårt han kan...
"men jooohaaan" hinner jag klämma ur mig sen.
Våra tapeter, golv, glas, bord , stolar, matta är nu täckta med rött stearin.
Ibland får man skratta åt livet :)!



Har verkligen haft det jätteroligt uppe i Jämtland, fest hos Lea två kvällar
med alla möjliga människor, ute och rida med Malin och Emelie,
åka skoter, varit en sväng i Åre, träffat massa släkt, kalasat med systrarna,
haft en heldag med Anette och fest på G3 och träffat hur mycket gamla vänner som helst hela veckan!
Kunde inte vara mer nöjd över hur min vistelse blev.



Var på revy i Tibro igår och hejade på Bengt,
fattade väl inte riktigt alla lokala referenser men man lär sig ju iallafall:)


Idag ska vi ner på stan och handla det sista inför nyår i Skåne och
kika på skjorta och slips till Mr Slarver och skor till mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0