Jul, jul, strålande jul!

Idag har vi gjort det finaste pepparkakshuset någonsin,
ska försöka lägga ut bilder på det imorgon.
Vi (jag) bestämde att man minsann fick använda vilket godis man ville.
Vilket ledde till att min sida (vi fick hälften var) är röd och full med godishjärtan
och johans är vit och brun av chokladdoppad cachewnöt!
Viktigaste av allt så gjorde vi rök av popcorn!
Den ser så personlig ut och jag vill aldrig att den går sönder!

Sen har vi handlat julgardiner, som behöver läggas upp... hm...
Och köpt julkökshandukar, och lyssnar på julmusik.
Och jag har strykit TOLV saker från min att-göra-lista!

Nu är det julstämning här minsann, imorgon blir det julklappsjakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0