Julklappslista?

Om två dagar firar jag och Johan ett år.
Gud vad tiden går fort... När man har roligt!
Ska ner på staden idag och leta efter överraskning.
Nån sorts hemlig present.
På vår halvårsdag fick han dunsockar.
Har faktiskt ingen aning om vad det blir nu...
Något tips?
Är helt hjälplös här...

Ska även inhandla resten av klapparna.
Helt mållös på den fronten också i år.
Vad vill folk ha?
Lillasyster och mamma är fortfarande kvar på listan...
Och Johan såklart!
Den enda som jag vet vad den vill ha, är jag...
Får man handla presenter till sig själv?
"Till Emelie, Från Liza, denna kan du ha till att ge till mig"

Om åtta dagar är jag i Jämtland!
Saknar er så mycket!
Då blir det fest!

Kommentarer
Postat av: Bejka

Guuud vad jag saknar dig babe!

Vi måste ha en egen kväll bara du och jag med popcorn, vin, Sex & the City och massa skvaller!!!! jag längtar så mycket att det gör ont!!!!!!!

2008-12-10 @ 12:58:34
URL: http://bejka.blogg.se/
Postat av: Bejka

Guuud vad jag saknar dig babe!!

Vi måste ha en egen kväll bara du och jag med popcorn, vin, Sex & the City och massa skvaller!!!!

jag längtar så mycket att det gör ont!!

2008-12-10 @ 13:00:09
URL: http://bejka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0