Let it snow!

Den här helgen har den varit ordning och reda på fru rustet och herr bruset!
Massa, massa ärenden klara!
Julstök och massa bök!
Bakat pepparkakor hela dagen!
Och gjort en till Anette, som lovat :)
Den ska hänga i vårt kakfönster!

Idag var vi på kalas hos Isak som fyllde tre.
Vi fuskade på vår diet och åt massa kakor och tårta.
Helt och hållet värt det. Även om jag blir tjock!

Jag åker hem för julfirande den 18e!
Får se hur länge jag stannar, för Johan är ledig
så mycket då. Och det blir hur som helst minst tio dagar hemma,
och det tycker jag är mycket nog...

Det slog mig nyss att jag faktiskt får träffa Lea då också!
Vet faktiskt inte hur länge sen det  var sist, ett och ett halvt kanske?
Ska bli kul iallafall!



Kommentarer
Postat av: Lea

Jaaa då jävlar! Det är faktiskt Exakt 1,5 år sen då.. eller 1,5 år och 3 dar eller något sånt...=) Men faaan, vad härligt!!!!=D



Saknar dig som fan!!

2008-12-07 @ 23:16:09
URL: http://vamperilla.bloggspace.se
Postat av: Anette

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!!

Ett hjärta till mig! :D

Ni är bäst!!!

2008-12-08 @ 22:45:37
Postat av: Anette

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!!!!

Ett hjärta till mig! :D

Ni är världens bästa!

Puss

2008-12-08 @ 22:46:59
Postat av: Bejka

JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-09 @ 12:16:17
URL: http://bejka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0