Save me, Superjerk!

Igår natt kunde jag inte sova.
Jag låg och var rädd för inbrottstjuvar,
jag tänkte att dörren kanske inte var låst.
Då ringer någon helt plötsligt på dörrjäveln!
Eftersom det inte finns någon som skulle ringa på hos oss
kvart i ett en vardagnatt så kissade jag nästan på mig och började slita i Johan!
"Vakna Johan, det ringer för fan på dörren"
Jag springer upp och börjar leta knivar i köket
för att sedan gå och kika i nyckelhållet.
Johan försöker leka hjälte och går först istället.
Jag står och hoppar och säger "Du öppnar för fan inte dörren,
se till att den är låst och öppna aldrig"
Det står ingen där, men lampan är tänd.
Vi bor längst upp i trapphuset.
Jag har panik resten av natten och kastar
mig upp som en ninja för att undersöka läskiga ljud.




Imorgon firar vi ett år.
Vi skulle till Paris :)
Nu har vi inga planer alls.
Romantiskt värre. :P

Kommentarer
Postat av: Bejka

ojoj, ett år! vad underbart!

2008-12-11 @ 12:45:17
URL: http://bejka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0