After fight-cuddling!

Jag blev gnäll-flickvän igår. hu.
Jag drog igång en lista på förändringar som behövde ske,
antar att det är typiska flytta-ihop-tjafs som behövs...
"Du måste också städa ibland" osv.
"Dina kalsonger ligger jämt överallt så får jag plocka upp dom"
Sen var det lite övrigt "jag vill ha bekräftelse" (sammanfattat) gnäll.
"Visa att du tycker om mig mera" (pinsamt, vet)
"jag vill inte titta på tv hela tiden"
Rättvist ska det vara tyckte Johan, så jag fick dela ut ett straffslag,
på armen, med knytnäven, fast jag var tvungen att sitta så det blev inte så hårt,
men sen nöp jag han och då blev det hårt.
Aj!, sa Johan, Bra!, sa Liza!
Sedan blev vi sams, satte oss och åt kvällsfika med tända ljus
och berätta hemligheter för varann och fnittrade.
Jag åt mjölk med blåbär och hallon i och té,
Johan åt muffin med blåbär i :)
Sen bestämde vi att vi skulle fira halloween nu på tisdag,
så jag får min halloween, vi tänkte att det är väl
inte så noga det där med datum, dom menar nog mest på en ungefär :)
Så på tisdag ska vi klä ut oss, titta på massa skräck och skära pumpa :)
Sedan låg vi och fnittade i sängen och myste...
After-fight-cuddling är det bästa, gör det helt värt att bråka lite,
jag ska bråka oftade!

Nu kommer Gullet snart hit, så ska han bjuda ut mig på lunch,
sedan har han lovat att göra morots-pannkakor med bacon till mig :)
Jag har det bra ändå jag...

Jag älskar dig cupcake för att du också hatar vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0