att gnälla eller inte gnälla.

Sitter och biter mig själv i läppen.
Kommer snart förvandlas till en gnäll-flickvän.
Snart kommer det ett stort gnäll ur min mun.
Jag kommer bli den där flickvännen jag inte vill vara.
Det är som ett myggbett som kliar, det går inte att låta bli att gnälla ibland.
Är alla tjejer såhär eller är det bara jag?

Det som gräver mig är att hade det varit en tjejkompis så hade hon redan förstått att något var fel,
kramat mig, kokat choklad  (alt. öppnat en vinare) och förstått att det var något jag behövde prata om.
Det verkar som män saknar den där genen att magiskt förstå när det är något som gnager en.



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

jag måste också gnälla ibland. ibland bara för att jag inte gnällt på ett långt tag. ibland kommer gnället utan att jag känner att någonting måste ändras utan bara för att ibland måste det gnällas. jag tror att gnäll är bra, ibland. märkt att jag använt "ibland" och "gnäll" i varje mening? ..läskigt..

2008-11-03 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0