Jared.

Imorse frågade Anette mig om någon artist som visst
skulle vara grymt snygg och dessutom lik någon östersundare.
Någon som hade varit med i e.m.a.
Jag hade ingen aning.
Lite senare visade det sig att det var Jared Leto Anette hade drägglat över.
I mina yngre dagar måste jag erkänna att jag haft en ytlig crush på den mannen jag med.
Därefter följe det så att jag och Anette satt och tittade på youtube-klipp med bilder på Jared
och blev fnittiga som småflickor.
Den mannen har verkligen något farligt.
"Hej hej, kommer du hit ofta?" vinkade jag till Jared genom datorn.
"Jag blir pilsk" vinkade Anette :)!
Han måste vara den snyggaste kändisen som lever!

Men inte alls lika snygg, fantastiskt,snäll, rar, mysig, sexig,
gullig, omtänksam, läcker och rolig som min Johan såklart!
Som jag älskar tokmycket!
Ingen Jared slår Johan!
Ingen annan heller för den delen!

Men jag har ändå en plikt som kvinna att visa upp övriga
damer vilken godbit som vandrar på vår jord.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag dreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegglar....

Tur att ingen behöver se när man sitter som ett fån med hakan nere vid naveln och saliven flödar som ett vattenfall.

Jag behöver önska mig en haklapp av tomten i år.

Han är så sjukligt snygg. :D

2008-11-09 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0