makeout creek.

Ikväll har jag och Johan youtube-surfat,
har hittat riktigt mycket gamla pärlor,
Ika i rutan, turtles, Dr snuggles, trasdockorna,
my little pony, galenskaparna, macken,
barbapappa, alfons, He man, goliat, krambjörnarna,
bumbibjörnarna, luftens hjältar, räddningspatrullen, smurfarna,
babar, anna och långa farbrorn, sommarlovsmorgon i tusen olika former,
julkalender, hajk... Så galet kul!
Det mest roliga är att vi har tittat på samma barnprogram fast det skiljer
nästan tio år mellan oss... Vi funderade lite på det,
så lyckades vi räkna ut att Johan tittade på barnprogram när
han var sexton, så där var mysteriet löst!
Jag var barn när jag var sex år, Johan var barn när han var sexton.

Vid midnatt åkte vi på nattutflykt,
uppe på billingen (en kulle som Johan påstår är ett berg)
och tittade ut över Skövde med lite lösviktsgodis som fika.
Jag var självklart laddad för hångel,
det såg ju så härligt tacky ut!
Staden och stjärnorna...
Johan ville äta godis, inte hångla och inte sitta i bilen.
Jag hånglade med mig själv och tröståt godis ur min påse!
Sedan kom jag på att det var den platsen vi åkte till första
dagen och första gången jag var och hälsade på honom i Sverige,
efter vi kommit hem från Sydamerika!
Åhh, så romantiskt tänkte jag, och plutade ut läpparna
och väntade på min kärlekskyss... Jag sitter fortfarande och plutar!
Försökte till och med distrahera Johan från utsikten
genom att liksom glida in framför honom,
så han inte såg mer och plutade läpparna så dom nästan ramlade av.
Planen hade funkat perfekt om det inte vore så att jag är lika lång
som en linjal och Johan ser perfekt över mitt huvud.
Nästa gång ska jag ha med en pall. Då blir det nog gos.
"Ska vi inte sitta på bänken och kyssas som i amerikanska filmer babe?"
"Det är ju kallt och blött", fick jag som svar,
känner mig inte alls avvisad utan sexig och oemotståndlig!
Försökte till och med muta med att han kunde få sitta
på mina vantar, men den mannen är gjord av stål.
Jag kanske får vänta tills han somnar och hångla lite med honom då.
Eller skära hål i en tomat och hångla, det har jag hört
att barn gör när dom övar!
Eller så får jag ligga och hångla med mig själv.
Eller så läser Johan det här och hånglar med mig snart.
Hoppas på sista altenativet.
Jag behöver kärlekspussar!
Och OJ vad gay det sista jag skrev lät!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0