Never enough.

Sitter och är riktigt söndagsslö och less,
söndagar är nog till för att vara bakis, äta pizza och titta på film framför tvn hela dagen.
Idag är jag inte bakis och har inte ätit pizza.
Tomatsoppa, så nyttigt och inte smaskigt fettdrypande.
skulle döda för att tillåta mig själv en hamburgare nu.
Men det var pizza i fredags så någon måtta får det vara!
I torsdags kom Tomas förbi på filmkväll.
Johan stod för maten, så det blev burgare så klart :)
Var jättetrött och förkyld och höll på somna i soffan.
Och blev på något sätt full på tre öl på fem timmar!?
Vi tittade på blues brothers. Killarna hade sett den en miljon gånger och en till.
Jag hade sett den ingen gång.
En film är alltid så bra när man ser den med folk som läser replikerna före och samtidigt som i filmen.
Jag ville dö eller altenativt att tvn skulle gå sönder.

Fixade håret (jätteduktig och trevlig frisör) i fredags sen var det bakfull-på-tre-öl-kväll med pizza och sova framför tvn.

I lördags åkte vi på natur-foto-mässa i vårgårda(eller vårtgården).
Massa gubbar och dyra kameror och stå och titta på Johan när han lekte med objektiv i år och dagar.
Lunchen var trevlig iallafall... :)
Inte så värt den långa bilfärden att gå på den lilla mässan, trodde den skulle vara mycket större.

Sedan bjöds vi på middag hos Johans föräldrar, kyckling i julmust, det receptet jag hade velat provat :)
Jättegott och jag tänker fortfarande laga det jag med :)
Efter många om och med fick jag äntligen liiiite halloween när vi kom hem. skräckis :)
Johan sov i soffan. Jag blev inte bitter. alls. jo det blev jag.

Hoppas alla andra har haft en läskig eller mysig halloween!
Min blev inte lika läskig som jag tänkt mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0