Pajad lever?

Nu är det fan nog.
Dom ringde från sjukhuset nu och berättade att
mina levervärden gått upp, jäklans dumma cellgifter...
Så är jag konstant förkyld och har öron-dumma-inflammation,
tack vara att tabletterna pajar upp mitt immunförsvar.
Först blir jag tjock, inte för att jag ätit massa gott och haft det lyxigt ett tag.
Sen går levern åt pipan, inte för att jag festat mycket eller haft kul.
Kan jag få göra nåt själv?
Ah, vi ska ta ett test till nästa vecka, fortsätta med samma dos,
blir det ingen skillnad kommer jag antagligen få byta medicin igen,
orkar inte med fler tabletter...

Jäkla otur.
Drömde att jag fick en laptop av mamma och pappa i julklapp,
en med inbyggd skrivare, jag blev glad.
Sen förstörde Johan den och jag blev sur och sprang och gömde mig.

Kommentarer
Postat av: Johan

Dröm-Johan skulle inte förstört den med flit, bara med råk.

2008-11-20 @ 14:42:37
Postat av: Anonym

Dröm-Johan ställer alltid till det för dig! Du borde möta han i en dröm-off! Kick his ass!

2008-11-20 @ 17:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0