Sympathy for the Liza?


Ännu en dag då man fick stryka några vuxenpoäng från listan och
erkänna att man börjar närma sig 12 och en halvt-strecket.
Det är forfarande mest synd om mig i hela världen,
jag har fortfarande inte hört talas om svältande barn och
människor utan vatten.

När man sa till mig när jag var liten att jag borde äta
upp för det fanns folk som svalt, svarade jag att
då kunde dom minsann skicka den maten jag inte ville
ha till dom, om dom nu var så hungriga.

En del av mig vet att det finns folk som har det värre än en förkylning,
men det större delen av mig vill slänga mig på golvet och gasta "bär mig!!!"
Bli matad, klappad och titta på tecknat.
Ropa med rasslig röst: "Är det du Johan, eller är jag feberyr,
jag ser inget framför mig för jag är så sjuuuuuuuk"
Ligga under täcket med tempen och ha Johan sittandes
bredvid och nicka "Ja, Liza, det är mest synd om dig av alla!"

Kan jag få det så tack?
Eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0