Tisdagshalloween!

I helgen var jag lite nere över att det inte blidde mycket
till halloweenfirande iår...
"klart tjejen ska ha halloween" sa Johan.
Igår tittade vi på skräckfilm; the signal och the cottage!
Och åt kina-giftig-mat och klädde ut oss,
silverhåriga servitör mustash-vampyrer... Om det inte syns!
Världens bästa halloween någonsin!
Satt och tittade på Johan istället för filmen mycket där han satt
i sitt vita och gröna smink och lös-mustash...
Det är inte många killar som skulle klä ut sig så en tisdagskväll
bara för att hans tjej ska få fira lite halloween :)!
Och det där med datum... Det är nog mest bara på ett ungefär!
Efter vi gått och lagt oss började Johan snarka som vanligt,
och fnittra i sömnen. det var knäcken,
då låg jag och var i ett sånt kärleksfullt lyriskt tillstånd att det började
spruta kärlek ur öronen på mig, nästan!

Love you BABE!

Idag var jag på sjukhuset, Johan följde med men fick vänta utanför.
Blev något förvånad när dom vägde mig och det visade sig att jag gått ner 10 kilo.
Visste att jag hade gått ner lite, men inte 10 jävla kilo,
gick upp galet mycket på kortisonet så det kändes rätt skönt ändå.
Dessutom hade jag krymt två centimeter på längden, vilket jag ifrågasatte en smula,
men men... har man krymt så har man :)
Kanske hade mer fläsk under fötterna och på skalpen förrut!
Ska iaf in på ny gastroskopi och koloskopi,
ingen vidare lust med det,
blev lite orolig dock för magundersökningen... Har gjort
båda förut med den som ska ner via halsen är värst,
så Johan får följa med då och hålla min hand.
Ska också börja med cellgifterna igen,
tålde inte förra sorten så dom ville prova en ny...
Vi får väl se, tänker jag.
Doktorn hade även misstankar om att jag skulle vara gluten-allergisk
på råga på allt. saknades bara det.
Men men, skulle vara skönt att slippa alla dessa sjukhusbesök
och mediciner.






Kommentarer
Postat av: Anette

Hihi... Så söta ni är tillsammans! :D

2008-11-06 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0