Turd.

För att hoppa framåt i historien,
så var jag och Johan på filmfestival.
Innan andra filmen, gone baby gone,
så gjorde jag det fatala misstaget att bli kissnödig.
Jag hatar toaletter. Från och med nu så tänker jag sköta
mina affärer i det fria.
Hur som helst så ger jag mig på en finne först inne på toaletten,
vänder mig sen mot toaletten,
och rycker till.
I äckelpäckel toaletten ligger massa små avlånga pinnar och flyter omkring,
längst ner ligger något brun/grönt.
Jag försöker spola, men det enda som händer är att det fylls på
mer vatten. Stopp.
Äcklad trycker jag mig ut ur toaletten, ser Johan slinka in i filmvisningsrummet,
bestämmer mig för att göra ett nytt försök på toalett nummer två.
Går in, hela rummet är trashat, ligger papper överallt.
I hörnet står en Mcdonaldspåse, bitarna börjar falla på plats.
Sätter mig på toaletten, inget stopp, har tack och lov en vana
att göra en check efter papper innan jag läcker ut något ur kroppen.
Inget jävla papper, det har ju någon snurrat ut och spridit över rummet.
Informerar personalen om detta.
Tjurig och irriterad ger jag upp och går in i biosalongen,
berättar för Johan om mina två toalett-besök,
han berättar att han sett några småtjejer inne på toaletten det var stop på.
Men toaletten han varit på, den sista och tredje, var helt okey.
Pusselbitarna börjar falla på plats,
äckelsmåtjejer utan något att göra tar med sig sin Mcdonalds-mat
ner på kulturcentret, ganska bra bit ändå,
trycker ner sin snuskburgare i toaletten och strösslar över stripsen.
Tar sedan satts på nästa toalett och gömmer "bevisen", McDonalds-papper.
Passar även på att snurra ut allt jävla papper.
Samlar lite kraft och ger mig på den sista toaletten,
innan det kollar jag om personalen har fyllt på papper, icke sa nicke.
Har dom gjort nåt åt burgar-toan? icke, sa nicke.
Innan jag går in i sista toaletten, den tredje, rena.
Ser jag en stackare på väg in i burgar-toan-rummet.
"Det är äckliga grejer i toan där inne" varnar jag, för att göra killen en jävla tjänst.
"Det är nog inget jag inte klarar" HÅNFLINAR äckelkillen med basker (självklart för att dölja
att han var flint"
"Du förstår nog inte, det är stopp"
Då fnyser pojkvaskern åt mig!
Precis som om det var någon liten löjlig pappersbit på golvet jag menade.
Som jag vore någon blåst jävla brud.
Killen går in och låser.
Jag är trött och går in på rena, härliga toaletten.
Trodde jag... Där inne har någon bestämt sig för att släppa puckar
i toaletten utan att spola efter sig.
Samt lämna papper den torkat sig på i hela toaletten.
FAN, VAD JOBBIGT DET ÄR ATT TRYCKA PÅ EN TOALETT;
FÖR JOBBIGT FÖR EN JÄVLA KÄRRINGJÄVEL ATT SPOLA BORT SKITEN EFTER SIG!!!
Såg tanten gå ut därifrån innan.
Så jag spolar äckeltoaletten.
Sätter mig ner. Papper fanns det iallafall.
Då hör jag helt plötsligt hur killen bredvid sitter och klämmer i toaletten som inte går att spola.
Killen sitter och lämnar skit i toan med burgare i. Killen spolar självklart inte.
Idioten anser att hans bajs är så jävla fint att personalen som tillslut rengör den toaletten
kommer att älska att rensa blandat bajs, hamburgare och strips.
Så jävla fint var hans bajs att den personen kunde känna sig riktigt lottad.
Är i fullständigt upplösningstillstånd när jag kommer in i biosalongen,
kunde inte berätta för Johan vad jag nyss hört och sett eftersom
basker-jävel-killen sitter framför oss med sitt lilla fina anteckningsblock
och sin ännu finare gula north-face-axelväska. Inte alls ful på en fläck.
Filmen börjar och jag spenderar halva filmen att fundera på hur många
ostbågar jag kan kasta på killen innan han går.
Eller om chips skulle passa bättre som mordvapen?
Kanske skulle jag kasta båda?
Inget kastades, och skurken kom undan med sina onskefulla dåd.
Jag är förevigt förstörd och kommer aldrig mera gå på allmän toalett.
Förhoppningvis blir killen förstoppad om karma finns.
Jävla TURD!







Sen vi kom hem har jag luft-fantasi-karatat-killen med både sparkar och slag.
"Hiya!!! Hiya!!!" Har jag hoppat omkring och svingat mina livsfarliga knogar
och vevat mina dödliga sparkar.

Filmerna vi såg var "No Country For Old Men" och "Gone Baby, Gone"
Första filmen störde jag mig på.
Slutade inte alls som jag ville.
Fulingarna får inte vinna.
Andra filmen har diskuterats flitigt efteråt.
Jag skulle, Johan skulle inte (kan inte säga vad, se filmen ;))
Handlade likt Mystic River om moraliska dilemman.

Tidigare på dagen var vi i Hjo, I love Hjo!
En av dom mysigaste städerna i Sverige,
Vi åt god mat, var in i en butik som heter Njuta,
där dom säljer choklad i diverse former tex Årechocklad!
Dom säljer äve olika kryddor och oljor.
Jag hittade världens godast balsamvinäger med dadlar!
Vi var också och handlade upp hela veckopengen på Hem och Hobby!
En hel kundvagn med bara fina grejor,
och en lykta jag sucktat efter i år och dar!
Innan vi var tillbaka i Skövde besökte vi även Johans mormor.
Och fick massa, goa kakor och busade med kattungen!

Igår var vi också på filmfestivalen. Skräck.
Barnhemmet. Jag var en liten muskelryckning från att kissa på mig hela jävla tiden.
Läskiga Tomas, döda barnen, med en påse över huvudet,
kommer hemsöka mig och Johan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0