Win or die.

Flera timmar av spank the monkey duell.
Och jag är totalt oslagbar!!!
Johan vann EN ynka gång, (rättat och klart Lea ;))
jag vann SEX!
Så nu vill inte Johan spela mera.
Och jag är nöjdast i världen!

Är fruktansvärt tråkigt att vara febrig.
Vi gör absolut ingenting!
Vi latar oss, kollar på tecknat, äter, spelar spel...
Är fruktansvärt rastlös och väldigt trötter.
Det mest lejsamma är att även om det finns tusen saker
vi vill göra, mata hararna utanför med morötter,
gå på filmfestivalen, bjuda över folk, roadtrip...
Så är vi lik förbannat sjuka och orkar ingenting.
Det bästa är att vi iallafall är två.
Vi klagar i kör, vi turas om med tempen
och man är inte ensam.



Nu ska jag lägga mig ner och dö,
antingen så tar förkylningen mig,
eller så tar tristelssen mig.
Bryr mig inte om vilket längre.
Är så sjuk att jag förlorat min livsglädje...

HU!

Kommentarer
Postat av: Lea

Nu skrev du väl lite fel gumman?



"Jag vann EN ynka gång,

jag vann SEX!"



Otroligt tråkig kommentar, jag vet...

Vi skyller på febern..=)



Hälsa Johan, the loser..;D

2008-11-13 @ 21:07:37
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0