Working girl.

Igår bakade jag och mamma tjugotvå påsar tunnbröd!
Och allt det är mitt!
Och massa av det ska jag stoppa i Johans munn :)!

Igårkväll ringde jag och Johan varann innan vi skulle sova (massa innan också såklart)
men så sa vi att vi var trötta.
Sen började Johan snarka, jag sov efter tio röda sekunder.
Vaknade och ser att mobilen fortfarande ligger bredvid.
Försöker ringa Johan, ingen ton.
Hm, skriver till Johan på ansiktsboken, han bekräftar att telefonen är sönder.
Jag och mamma funderar, borde han inte ladda den?
Jodå, poletten ramlar ner för Johan också vid lunchtid
att batteriet dog under nattens gång när vi "sovpratade"

Har jobbar som mattant idag :)
Stuvade mackisar och köttbullar!
Mumma!

Nu ska jag och mamma in till stan,
sedan blir det en sväng till käraste Kjerstin!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0