Monday, bloody monday

Har gett in efter blogg-trycket. Oroar mig lite för att det här kommer bli en ställe där många känslor kommer ut.
Lusten att skriva har alltid varit när något kokar över åt ena eller det andra hållet.
Har haft sovmorgon och lagat lunch åt Johan, idag bjöds det på spektakulera makaroner och korv.
Tänkte pallra mig ner på stan strax och titta på allt jag har råd med, simma och sedan blir det skräcksfilm på bio.
Har inga förväntningar alls av svensk skräck, men den har ju trots allt fått väldigt bra kritik: Låt den rätte komma in.
Planerna var egentligen att åka hem till Jämtland ikväll, men tack vare (and fuck you) SJ, så säger nuvarande budget nej till sånt lyx.

Har lekt "äntligen hemma" i helgen dvs jag och Johan tog oss en tur på Ikea, Örebro, shoppade fina tavlan, kryddställ (efter turkiet-resan har jag hur mycket kryddor som helst som söker bostad), fina ljus, och hyllor (har ännu mera saker som söker bostad), sen har vi äntligen efter många möbelaffärs-besök hittat bokhyllor och tv-bord som vi kan känna oss nöjda med.
Var också hos Anna i fredags där det bjöds på god mat följt av lite spelandes av Spank the Monkey, gick rätt hett till där ett tag, ingen av oss kände för att förlora och humören skiftade under kvällens gång!
Igår var vi hos Johans mormor som bjöd på koldolmar, Johan kunde inte sluta leka med hennes kattunge Tusse,
och jag fantiserar i smyg om att en dag köpa en liten kattunge åt Johan så har kan busa med en hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Lea

Give the man a pussy to play with....XD





Fan vad jag är rolig!

2008-10-29 @ 14:21:28
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0