chacha!

Det visade sig tackochlov att jag och Johan är dansproffs av naturen.
Behövde inte ens lyssna på läraren, vi tog över och chachacha genom
rummet och blev genast anmälda till danstävlingar och beundrade av alla.
Kanske inte riktigt så... Men jag tyckte faktiskt att vi var duktiga för första lektionen.
Det övas för fullt här hemma nu! Ett, två chachacha, Ett, två, chachacha!
Så Quickstep/foxtrot-grunder skulle vi lära oss också.
Och jag fick ett tips att dansa i klackskor istället så skulle det bli bättre.
Hahaha, tänkte jag bara... Jag kanske inte dansa i klackskor, gå i klackskot, stå i klackskor.
Eller i ganska små klackar men inte vidare glamouröst!

Jag har ett hemligt beteende.
Ett som bara Johan vet.
Jag är överförtjust i att klä ut mig och busa med Johan.
Igår var jag ett badkarsspöke.
Jag såg faktiskt riktigt otäck ut, vit-svart i hela ansiktet
och en gammaldags klänning... och blött, rufsigt hår, jag hade drunknat.
Så låg jag i badkaret och väntade.
Johan tyckte det var roligt, läskigt och tog massa kort.
Andra saker jag klätt ut mig till hemma är:
hiphoppare, barn, hund,katt,vampyr etc...
Dom här maskerad-slagen jag får händer
oftast när jag är uttråkad och jag tycker
att jag och Johan får rycka upp oss lite!

nu ska vi luncha!
På torsdag kommer mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0