Damn you stomach!

Vaknade med en så jävla magsmärta i morses.
Försökte vrida på mig för att hitta en mer bekväm liggställning men
det blev bara värre och tårarna började rinna.
Ringde Johan och snyftade och han var inte sen med att komma hem.
Låg i sängen och kved en timma, sen började det bli bättre.
Nu är det sådär...
Hade världens konstigaste dröm också,
jag drömde att jag och Anette satt och drack öl.
Sen kom Kjerstin och Terese och vi behövde mer öl
så jag gick på systemet bredvid och köpte en back,
så var det visst en äcklig sort, men sånt vet inte jag.
Så drack vi öl och snackade skit och sen blev alla osams
och jag satt kvar med Anette och hon skällde på mig
för jag hade köpt fel sort.
Nu när jag tänker efter var ingen arg på varann,
utan alla var arg på mig för jag köpt fel sort...
Dumma, äckliga öl.


Imorgon kommer mamma!
Det ska bli toppenmysigt!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hejsan lillasyster. Kul att kunna folja med i ditt liv aven om jag inte ar narvarande.

Jag blir valdigt orolig for dig nar du skriver att din mage ar knasig.

Halsa mamma!

KRAMAR!

2009-02-11 @ 14:59:34
Postat av: Anette

Hej Strumpan! :)

Jag skulle väl aldrig bli arg över fel öl. Jag dricker ju nästan allt som är flytande. :D Det är inget att vara osams över. Tur det bara var en dålig dröm.



Massor med massor med mera mest kramar!!!!

2009-02-12 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0