På Spåret.

Alla har någon serie som dom följer med en mindre sund inställning.
Jag har haft lite olika serier genom åren som varit ett måste.
Rederiet, Tre Kronor, Fångarna På Fortet, Sikta Mot Stjärnorna,
Sunset Beach, En Fyra För Tre, Top Model, m.m

Nu har det blivit På Spåret, och ja, jag har blivit vuxen i och med den frasen.
Men den serien är himla kul.
Man måste ha sällskap och gissa högt!
Man får inte säga att man tänkte det för det räknas inte...
Jag önskar att det gick varje dag!!!

Så, nu har jag erkänt min lite pinsamma serie-crush.

Kommentarer
Postat av: Lea

Åhhh!! En fyra för tre!!! Det minns ju jag! Vad var det den handlade om nu igen?? Argh!! Jag var ju typ kär i den serien! Eller om det var nån I serien? Jag minns den inte helt ju!

2009-02-15 @ 18:23:02
URL: http://vamperilla.bloggspace.se
Postat av: Lea

Förresten är det inte alls pinsamt! På spåret är ju Awesome!:D

2009-02-15 @ 18:24:12
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0