Toothie!

Har kollat skräckfilm och käkat thai-ikväll!
Kände mig noll ambtiös för matlagning.
Vi såg två filmer, en som hette the devils chair och
en som hette tooth.
Den senare var hysteriskt rolig.
Det handlade om en tjej med kyskhetslöfte
som hymnade "purity, purity" så fort hon blev sugen.
Inte nog med det så predikade hon för ca 7 år gamla barn
om hur man ska hålla på sin gåva och inte ge den till vem som helst.
Jeeeeeshus tänkte jag, dom där barnen tror fortfarande på storken.
Fast och andra sidan skulle jag inte klaga om mina barn gick på såna möten.
Hur som helst hade hon en välutvecklad kroppsdel
som hade tänder.
Och killarna fick inte nog av denna kyrkans kvinna och
det kostade dem vissa kära ägodelar.
Den roligaste scenen var när hennes gynekolog försökte
göra en extra "speciell" undersökning vilket ledde
till förlusten av fyra fingrar och han låg på golvet och
gormade "ITS TRUE; VAGINA DENTATA"
Vagina Dentata må vara det roligaste jag hört,
jag fnittrade resten av filmen så fort någon
började rabbla om den.
Dentata ska visst vara latin för tand.
Johan och jag hade olika uppfattningar om filmen.
Han tyckte att den var obehaglig
medan jag tyckte att det inte verkade vara helt tokigt att ha en sån supermus.
Hon kunde ju kontrollera tänderna själv och
hon bet bara dom dumma.
Hon kunde ju bli värsta superwoman och vandra omkring
runt frösö-bron på nätterna och vänta på någon skulle försöka sig
på en freebe.



Har haft en längtan efter mina jämtlands-flickor.
Skulle behöva lite sånt nu. Abstinens.

Kommentarer
Postat av: Lea

Hahaha DEN VILL JU JAG SE JU!

Det skulle ha varit du och jag som sett den Liza.. Vafaaan...XD Det hörs ju!

2009-02-17 @ 02:00:15
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0