lucky 13!

Idag firar jag och Johan 13 månader .
Blev överraskad med blommor, godis som jag gillar, eller älskar är väl ordet.
min favoritläsk och sen lagade han middag till mig
och gjorde efterrätt så nu är jag helt proppmätt.
Sen kollade vi på romantisk film ihop!
Min överraskning var att jag städat och gjort mig snygg
och rakat benen. Mindre romantisk var jag...
Men hårig var jag innan, har helt förvuxit under min förkylning.
Fast jag hade på mig min nya skjorta!
Tack hur som helst för dom 13 bästa månaderna i mitt liv darling!

Den 17e kommer det vara exakt ett år sen vi sa till varanndra
att  vi älskade varanndra för första gången.
Bejka frågade idag när vi sa det till varann första gången
och då kom vi på att det borde vara här i krokarna
när vi diskuterade exakt när...
Så på lördag kanske det också blir lite romantik.
Kombinerat med kalas för Julia som fyller år :)!

Lillasyster fyllde big 20 för några dagar sen.
Hon fick en resa till London och biljetter till the phantom of the opera. Också
väldigt romantiskt... Hon fick det av sin kille Jocke som dessutom köpte en Ipod till henne
i julklapp!
Jag gillar romantik :)

Måste också nämna lite sympati till stackars stackars Lea.
Som haft så mycket otur på sistående och är nu
dessutom två halva framtänder fattigare.
Det är nu det kommer vända vännen.
Bara tur framöver!!!

Min livslånga förbannelse över att inte kunna göra
stuvade makaroner bra eller i huvudtaget är hävd idag!
Lyckades för första gången, nu pratar jag inte om
koka makaroner i mjölk, utan stuva på mjöl,
då jag alltid lyckas bränna, ha för lite mjöl, ha för mycket mjöl,
eller att det smakar skit och det
slutar med att jag är arg på mig själv och bedyrar
att jag inte förtjänar att äta någon middag.
Jag lyckades idag och firade med att äta stuvning tills
jag hade ont i magen!



Kommentarer
Postat av: Lea

Tack min älskade Liza.. All lycka till er två!<3

2009-01-13 @ 00:27:09
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0