So long weekend!

Vad tar tiden vägen?
Den här helgen har verkligen rushat förbi!
Har haft lite längtan efter Mattmar.
Och efter mina snygga brudar!

Idag har vi shoppat lite på rean.
Blev fina nya handukar till badrummet,
en skjorta som jag föll pladask för,
det är vit med vitt krås(?) och svart kant, vet att
den kommer bli en killer med röda läppar.
Också nya trosor och kallingar till Johan!
Sen har vi varit hos Ann-sofi och Bengt och skvallrat
och ätit korv med bröd!

Igår hade jag och Johan en romantisk kväll på stan
och åt jättegod middag med massa räkor och bläckfisk
följt av mys framför tvn.

I fredags var Johan borta på poker i tio timmar
så jag var ensam hemma.
Hade hyrt skräckfilm och lite choklad
och mös med mig själv och msn-skvaller.
Fick dock peppa Johan som ringde och hotade med att åka hem
eftersom han bara förlorade.
Vid två kommer karln äntligen hit och då var jag minsann en duktig flickvän
som hade smörgåsar och kvällsmat klar, eftersom
jag visste att han skulle vara hungrig är han kommer hem.
Börjar känna mig friskare nu, bara lite hosta kvar
så imorgon ska jag vara ordentlig igen
efter en vecka av liggandes febrig och snorig.

Såg en dokumentär ikväll om fotbollslaget som krashade uppe i anderna.
Den historien är sannerligen ett starkt bevis på människans överlevnadsinstinkt.


Jag hjärtat min kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0