Monday, monday.

Har inte haft tid att skriva, fulla muggar (tack och lov)!
Idag har jag varit sjukligt grinig, var kört redan sen imorse,
har försökt hålla mig borta från folk så dom inte skulle behöva råka ut för sura Liza.
Kan inte behärska mig om jag väl tappar tålamodet,
men jag tror jag lyckades hålla mig från att snäsa åt nån.

Var väl på tiden att det kom en dålig dag, har varit på så bra humör
länge nu att det kanske behövs en sämre för att jämna ut det.

Hade en strålande helg, fiske, fest och bio.
Var ute med Elin och Malin, riktigt roligt
och jag tror det allra bästa var det som hände på slutet.
Say no more.

Har skaffat en ny hobby också,
eftersom Johan släkt har en båt i bottensjön så
har vi passat på att låna den, eller vi har lånat den två gånger
för att fiska. Ställningen är nu tre noll till mig.
Johan har inte ens fått napp. HA!

Sen har vi vart på Liseberg, Borås zoo... Vet inte riktigt vad jag har skrivit om här eller inte.
Har inte orkat anteckna min vardag.

Jag försökte göra fiskgratäng idag utan recept, det visade sig att jag är proffs.
Fiskgratäng med hammalagat mos, "gratängsås" med dill, citron och räkor.
Och smarrig ost på.
Gott gott gott!
Den serverades med sparris, broccoli och ärtor! Smask smask smask!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

jag har en jättesmaskig sås som passar både till gratäng och vanlig sås till fisk.. det är bara creme fraiche, citron och fiskbuljong. :)

2009-07-17 @ 16:37:33
Postat av: Malin

Jo det var trevligt. Det är det alltid i ditt sällskap Liza ;) <3

2009-09-19 @ 17:30:34
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0