PS I love you

Igår var det filmkväll, trevligt som vanligt.
Åt thaimat och bad dom göra en lagom stark rätt,
jag fick en sjukt stark rätt och åt upp allt på två sekunder
eftersom jag inte kunda pausa i ätandet för då brände det järnet.
Har varit hos frisören idag också, var lite gambling för
hon jag brukar gå till var fullbokad alla tider jag kunde så
jag gick till en äldre dam som såg ut att vara 110.
Blev lite kortare än tänkt men hon verkade vet vad hon pratade om
så hon fick gå loss precis som hon ville!

Imorgon är det dags för jobbet.
Känner mig totalt omotiverad men that´s life antar jag.

Snart kommer mamma och Linnea hit.
Jävlar vad jag längtar.

Höll nästan på att glömma bort den bästa nyheten!
Jag kommer i mina skinny-jeans!
Ett par jeans jag aldrig någonsin använt
för när jag köpte dom så tänkte jag att jag ändå
skulle gå ner lite i vikt, skitdumt!
Men nu passar dom perfekt!
Det var en bra självförtroende-boost vill jag lova!

Kollade på PS I love you igen i veckan.
Den är så bra!
Helt rätt lillasyster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0