Trixie McGee.

Idag är jag ledig och ligger i soffan och gosar.
Tog en riktigt lång skön sovmorgon och funderar faktiskt
på att gå och lägga mig en stund till.
Igår var jag på Husaren med Elin och Malin.
Denna gången var det Elins tur ;)
Träffade massa människor från jobbet också,
var kul att träffas utan uniformer!

Ikväll kanske jag ska följa med på pokerkväll med "grabbarna".
Trodde jag bara var artighets-bjuden.
Men nu låter det som om dom verkligen vill att jag ska komma.
Enkla pengar?
Måste ha med mig en fusklapp i såna fall, för jag kan inte spela poker för att rädda mitt liv.

Imorgon blir det kalas hos Daniel.
Och storschampionatet!

Nästa vecka har vi ett riktigt stort hyss på g också.
Fast inget är säket än. Berättar när jag vet säkert! :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Superimponerande poker-insats idag Liza. Klart du var bjuden på riktigt, och visst var det tur att jag "tvingade" dig att prova? :)

2009-07-18 @ 02:31:40
URL: http://xelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0