Can't buy me love.

Idag var sista dagen på ekehagen!
Hade gräsligaste barnen någonsin så när dagen var slut
kändes det inte så sentimentalt längre.
Men jag kommer sakna stället.
Fast jag behöver nog inte sakna så länge
för vi kommer ha lite träffar i sommar och så har dom frågat om jag vill
jobba sommar/höst.
Har ju ett jobb i sommar men till hösten skulle det passa fint.

Ikväll har jag varit ute i vimlet med Jessika, Sabina, Johan och Jeff.
Var rätt trött och slö efter förkylningen så det blev en rätt trött och slö kväll för mig också :)
Rätt glad över att få komma hem till Johan nu och gosa.

Igår kväll hade vi Malin och Sofia över på tacokväll!
Jag gillar mina tjejer säger jag bara ;)!

Imorgon... Då är det en speciell dag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0