Haunted.

Det absolut värsta, jobbigaste, gräsligaste med att vara sjuk
är att man måste vara hemma. Alldeles ensam.
Och man har inget annat för sig än att låta ångestfyllda tankar komma krypandes.
Har en knut i magen och oroar mig för allt möjligt.
Självförtroendet är i botten, ingen tycker om mig och ingenting kommer någonsin ordna sig.
Nej, så är det nog inte. Men det kommer kännas så ända
tills jag får lämna det här fängelset igen.
Ge mig fart, fläkt och friskhet.
Vill träffa gänget imorgon för en sista kväll innan vi splittras.
Vill jobba imorgon så jag får njuta riktigt dom här sista dagarna.
Vill att dom enda tankarna i mitt huvud ska vara positiva glada tankar.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

jag gillar spotify :D

2009-06-10 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0