Homesick blues.

Saknaden blir bara större och större.
Imorse när jag vaknade kände jag bara
för att kasta mig på marken och skrika "Jag vill heeem"
Jag kommer knappt ihåg senast jag träffade min mamma och min familj.
Det händer dessutom vissa saker som jag verkligen skulle vilja vara delaktig i just nu däruppe.
Vänner som jag skulle behöva träffa, såna där man kännt hela livet
och känner sig trygg med, vi som aldrig skulle vända ryggen till eller backa ner.
Skvallra, skratta och gråta när ingen ser på.

Jag längtar hem...


Kommentarer
Postat av: lillasyster

jag vill också hem. :( saknar mamma

2009-06-17 @ 08:58:25
Postat av: Anonym

Vi kanske borde åka till Jämtland när vi är lediga 4 dagar?

2009-06-17 @ 17:28:53
Postat av: Bejka

Jag saknar dig vännen <3

2009-06-17 @ 23:23:47
URL: http://bejka.blogg.se/
Postat av: Lea

Jag saknar dig mest!

2009-06-18 @ 15:40:22
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0