Midsommar.

Är hemma efter en mysig kväll hos Sofia!
Vi har ätit gott och lekt uppskattade och mindre uppskattade lekar! ;)
Ögonen hänger ner på kinderna på mig och jag ska snart slänga mig i sängen.
Ska upp och jobba imorgon så det är rätt skönt att klockan inte är hur mycket som helst.

Jag, Malin och Johan delade på mat, varmrökt och gravad lax, löjromssås, sillar.
potatissallad. Efterrätten blev hemmalagad lime glass av mig :)!
Största delen av gänget hade med sig catering och Sofia
brillierade med att skippa potatisen med perssons skinka och grillade istället!

Gillar mina brudar Malin och Sofia  s k a r p t !

Nu ska här gosas med finaste killen i världen.

Vinkar till Lea och Bejka!
Jag saknar er mest!

Kommentarer
Postat av: Lea

Vinkar tillbaka!! Vi pratar på riktigt snart, jag lovar!! Älskar dig!

2009-06-20 @ 12:25:37
URL: http://vamperilla.bloggspace.se
Postat av: Bejka

Ååh, jag saknar dig så mycket att det gör ont!!!!!!!

2009-06-21 @ 14:15:08
URL: http://bejka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0