Sleep 24/7?

Jag har sovit elva timmar i natt. Måste vara personligt rekord.
Jag visste att jag har kännt mig lite hängig eftersom jag
inte varit ledig särskilt mycket dom senaste veckorna.
Men idag var jag ledig en dag.
Kollade på filmen the notebook med Johan efter vi ätit.
Sedan somnade vi i soffan i en timma,
Johan försökte vecka mig i timma också men det gick inte att få
kontakt med mig.
Till slut fick han börja bära in mig i sovrummet innan jag vaknade.
Sedan sov jag som en sten resten av natten.
Vaknade inte fast telefon ringde femtioelva gånger i morse.
Så skönt.
Jag tror jag är mer sliten än jag vet om.

Trivs bra på jobbet och fick faktiskt hela två komplimanger av chiefen igår!

Har sett Leas ultaljudsbilder också.
Tänk att vi ska få en baby i gänget.
En liten rockbaby.
Längtar till man får välkomna pyret in i världen.





Johan är föresten finast i världen och jag älskar honom mer än jag
trodde var möjligt.
Han gör mig lycklig och har räddat mig tusen gånger mer än jag någonsin skulle bett om.
Runt honom känner jag mig trygg, lycklig och älskad.
Han är min bästa vän, familj och hjärtevän.
Tack mina vänner för att ni är glada för min skull. Det är jag också.

Kommentarer
Postat av: Lea

Det kommer bli en äkta rockbaby!=D

2009-06-25 @ 20:29:34
URL: http://vamperilla.bloggspace.se
Postat av: Bejka

slit inte ut dig hjärtat <3

2009-06-26 @ 04:49:59
URL: http://bejka.blogg.se/
Postat av: Sofia

NI ÄGER! <3

2009-07-04 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0