By the way, you offended me with your boring personality.

Alltså, Linda Rosing och hennes vem-vill-ha-mig program.
Först och främst är programmet skittrist, för det andra måste hon vara det tråkigaste personen någonsin.
Jag och Johan sitter och försöka räkna gånger då människan ler.
Jag fiser oftare under programmets gång än att hon ler är slutsatsten.
Usch. Det känns som om att hon inte tycker att hon behöver vara trevlig för
att hon är så snygg ändå. Men ärligt talat. Om jag någonsin kommer fundera på
plastikkirurgi så behöver jag bara titta på henne för att bli bortskrämd.

Näh, det blir inget man ser fler gånger. Tummen ner, men förväntningarna var inte särskilt höga till att börja med.

Försten så var middagen Johan bjöd på kreolsk korvgryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0