Crazy/Insomnia

Jag släpade mitt trötta arsle på matlagningskurs
ikväll fast jag var ytterst tveksam innan.
Och jag trivs som fisken i vattnet!
Idag stod tortillasoppa, en mexikansk köttfärsgryta,
äkta guacamole och glasspaj på listan!
Tror resterna gick hem här hemma också.
Var en ny tjej där idag där, jättetrevlig,
men jag funderar ihjäl mig på dialekten.
Ena sekunden var jag inne på dansk,
andra sekunden var jag inne på Islänsk.
Tredje sekunden... Någon mystisk svensk dialekt?
Ska nog våga fråga nästa gång.

Är jättenervös inför mitt nya jobb.
Pirrig och glad!

Nu sitter jag och tittar på när Johan spelar Street Fighter
och visar upp alla coola tricks han kan,
"ohh" , "ahhhh" och "coooooolt" sitter
jag och instämmer som den duktiga flickvännen jag är!

Kommentarer
Postat av: Lea

Jag försökte kommentera på inlägget om att du fått jobb men det blev nå fel så jag vet inte om det kom fram.. Men GRATTIS MIN ÄLSKADE!!!!!=D

Du kommer vara BÄST!

2009-03-04 @ 16:52:33
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0