Don't play with me, cause you're playing with fire

Idag har jag varit på en kurs om kroppspråk. Det är en lögn att säga
att jag fick ut särskilt mycket av det.
Vi gick igenom grunder och sånt jag redan kan,
jag ville gå längre.



Sitter och drömmer tillbaka till Sydamerika och längtar mig bort på spännande resor igen!
Fast nyår i La Paz är väl svårslaget?



Eller lekdag i Saltöknen?





Äta spännande ny mat med nya vänner i Ecuador



Tex. Marsvin...



Eller klättra ned för höga vattenfall...



Eller ge sig sjutton på att klara av att gå Inkaleden?



Bada i djungeln!



Eller ge sig ut på rafting i floden!



Mountainbika ner för ett berg med någon man tycker om...



Och springa in i häftiga djur!













Och söta barn!





Eller bara vara allmänt cool?



Och massa mera...


Det är konstigt hur man kan längta tillbaka samtidigt som man längtar framåt...
Det var en fantastisk resa... Men vi ska väl kunna slå den Johan?


Kan inte sluta lyssna på:
http://www.youtube.com/watch?v=E3DBRbrbHnc

Kommentarer
Postat av: Johan

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

2009-03-05 @ 14:36:12
Postat av: Anonym

åh vilka fina bilder. längtar tills joakim får arslet ur (hint hint). hur gick det med silance?

2009-03-05 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0