en vecka kvar!

Sedan börjar allvaret igen.
Är himla nervös.
Och känner mig inte så förberedd som jag skulle önskat.


Har haft fullt upp dom senaste dagarna!
I torsdags drog jag och Jessika sannerligen en heldag/kväll.
Gick på stan och kikade på fina mackapärer och prylifixer!
Och satt länge och snackade på Rådhusfiket,
Och det blev så trevligt att en kaffe blev ett glas vin
och ett glas vin blev två!
Sedan träffade vi Sandra och Therese vid Krikelin och klockan
var mer än jag vill erkänna när vi åkte därifrån.
Men det var inte mitt fel,
Jessika kände ju bartendern så när vi beställde ett glas vin
så hällde han upp en halv flaska i varje glas.
Och eftersom min alkohol-tolerans är näst intill obefintlig så var festen som igång ioch med det!

På fredagen låg jag halvdöd i soffan och ville inte röra mig därifrån alls.
Men lyckades bli övertalad att följa med Jessika på pizza!
Och det var god pizza. Tills jag hittade ett svart halvkrulligt hår på
pizzan om jag verkligen, verkligen hoppas kom från pizzabagarens huvud.
För det såg fan inte så ut.
Den pizzan åt jag inget mer av.
Jessikas bror kom även han och gjorde oss sällskap.

Sen gick jag hem och träffade Johan och Henri som skulle
titta på när Johan spelar internetpoker.
Det lät ju jättekul tyckte jag, så jag fixade mig så mycket jag orkade,
tog dagens tredje bad och begav mig hem till Jessika.
Sedan gick vi till Krikelin där jag blev överkörd av amatör-strippor
som tyckte det var för jobbigt att be mig flytta på mig utan
dansade rakt över mig hela tiden.
Och så hade vi äckelkillen som skrämde livet ur mig och förstörde hela min kväll.
Människan stod en meter från mig hela tiden, från
början försökte jag lite artigt att be honom flytta på sig,
sedan försökte jag med att ignorera honom.
Sedan försökte Markus be honom gå,
då ville knäppkillen slåss.
Sedan när jag sa att Johan, min kille skulle komma och hämta mig,
så trodde han först inte ens att Johan fanns,
sedan när han väl köpt att jag hade en kille
så tyckte han att han kunde följa med oss.
Mmmm... Johan, det låter väl bra eller?
Usch ush usch.

Lördagspizza följt av besök hos Johans mamma!

Söndag var det dans och det gick faktiskt rätt bra den här gången!
Förutom quicksteppen, den är vi faktiskt sämst på.
Resten tror jag vi hänger med i.

Igår hade jag och Johan myskväll.
Vi stängde av datorer och telefoner och
bara mös av varanndras sällskap.
Åt god mat och tittade på bra film.

Så ikväll så ska vi titta på tranor!

Det är dom senaste dagarna lite snabbt sammanfattat :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0