Little miss Smelly?

Det har luktat konstigt i vår lägenhet,
Johans fötter var dom huvudmisstänkta,
sedan misstänktes Johans tshirt.
Johan i huvudtaget.
Men nu, när jag sitter här i all min ensamhet
känner jag helt plötsligt lukten!!!
Är det jag som luktar?
Det är en sötsur lukt, typ kroppsodör blandat med gamla blommor.
Jag vill inte lukta såhär,
och man brukar ju inte heller känna själv
hur illa man luktar.
Jag hoppas konstigt nog att det är lägenheten,
att det ligger en bit rutten fisk under soffan!
Vi ska iallafall reda ut detta och börjar
med mattvätt och vårvädring av diverse soffkuddar...




Nu ska jag dra iväg och ta en fika med Jessika!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin teckning Liza, bra gjort ;)

2009-03-26 @ 16:47:12
Postat av: Johan

Fin teckning Liza, bra gjort ;)

2009-03-26 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0