Pukie McHurl!

Har en magsjuk pojkvän hemma
och jag har hållt mig ute för jag har absolut inte någon lust att bli smittad.
Har suttit på Waynes med Jessika och snackat skit precis hela dagen istället.
Men jag är inte världens sämsta flickvän för det.
Har varit och hyrt tecknat film, köpt godis, starwars-kinderägg, starwars-pez, läsk,
juice, blåbärssoppa till sjuk pojkvän.
Men jag vill verkligen inte bli smittat för
min mage är så sjukligt känslig för magsjuka
och det blir bara sjukan om jag smittas.


Nästa helg blir det utgång och jag ser jättemycket fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hoppas vekrligen inte jag smittat dig. Jag behövde lite karantän med film och vila :)

2009-03-20 @ 12:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0