Save Our Souls

McDonalds, Arvika

En man ~45 står vid kassan och ska beställa.
Mannen (till tjejen i kassan ~17): Ja du, finns det något lite nyttigare du kan rekommendera?
Tjejen (lite förvånat): Du vet att det här är McDonalds va?


McDonalds, Stockholm

En man ~45 går fram till kassan med maten han just har beställt.
Mannen: Den här maten var inte god, den var direkt oätlig. Jag skulle gärna vilja byta till det där istället.
Mannen pekar på en meny på väggen.
Kassörskan: Tyvärr det går inte.
Mannen: Varför inte det?
Kassörskan: Jag kan inte göra så bara. Jag är ledsen.
Mannen: Då skulle jag gärna vilja ha mina pengar tillbaka, tack!
Kassörskan: Javisst.
Kassörskan ger mannen hans pengar. Mannen pekar på samma meny som han gjorde en minut tidigare och räcker tillbaka pengarna.
Mannen: Jag skulle vilja ha den där tack.


Bussen på väg till Kungsbacka

Två tjejer ~18 sitter på bussen och pratar.
Tjej 1: Ja, fattar du och sen kom Soc och hämtade mig!
Tjej 2: Va? Kom Socialdemokraterna?




www.tjuvlyssnat.se




Gudars skymning alltså säger jag bara....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratis skor ifrån DinSko, Bianco, Jerns eller Nilson?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=4928

2009-03-18 @ 12:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0