Sunshine

Nu har våren kommit hit.
Inte en snötäckt fläck, bara solsken
och glassätare.
Idag invigde jag sommarjackan också.
Känns så himla skönt att ta bort mig tunn jacka och tshirt
istället för tio plagg kläder bara för att inte frysa ihjäl!
Gjorde stan hela dan men fastnade mest på Helengården och åt kycklingsoppa.

Har gjort en hemlig sak också.
Men det får den personen inte veta förrän om några dagar.
Fast det är inte du Johan den här gången :)!

Vad sjutton var det för puckobrud med i Robinson föresten?
"Åh, titta ett hus, det kan vi ta isär så vi kan bygga skydd här bredvid vattnet"
DET VAR ETT HUS DITT PUCKO! Vem bygger föresten skydd bredvid vattnet?
GAWH!
"Titta en ödla, jag dödar den utan vettigt skäl för jag ska minsann inte äta den"
Jag gillar dock att leka smartiepants över någon i tv-rutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0