The Two Jivers!

Modigt trotsade jag feber, hosta och förkylning och gav mig av på danskursen idag.
Jive är så fruktasvärt roligt!
Vi lärde oss ett steg då johan först sparkar över mitt huvud sen dras jag under hans ben till andra sidan.
Låter konstigt med det var skitkul!
Sitter i soffan helt proppmätt, Johan har bjudit på middag med efterrätt.
Och inte liten efterrätt heller, en tallrik med brownie, jag orkade inte hela min bit,
bara hälften... Sorry Johan :)

Är förkyld och har en knaprig näsa nu. Hatar.
Har massa tid iallafall för att lära mig allt om forntiden nu!
Har lånat massa böckar som jag ska tvinga mig igenom.
Och det var tur att vi åkte på biblioteket idag för det stängde visst i två veckor efter det!


Kommentarer
Postat av: Johan

Jive är nog klart roligast hitills. Chacha och Mambo också iofs, men inte foxtrot... :)

2009-03-23 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0