Things I'll never be.

Jag kommer aldrig vara den som kan äga ett vitt plagg mer
än en vecka utan att förstöra det med diverse fläckar.
Jag kommer bli arg utan att riktigt förstå varför själv.
Jag kommer gråta åt disneyfilmer och känna mig som jag vore 12.
Jag kommer aldrig tycka om att erkänna att jag har fel.
Jag kommer att vara långsint och aldrig glömma något som någon gjort fel.
Jag kommer skratta åt fel saker och dra skämt ingen förstår.
Jag kommer aldrig trivas med att bli tillsagd vad jag ska göra.
Jag kommer aldrig vara modig, däremot kan jag ignorera min feghet.
Jag kommer att säga saker jag inte borde sagt, till och med saker som inte ens är sant.
Jag kommer alltid tycka att en skål popcorn slår vilken lyxmiddag som helst.
Jag kommer aldrig vara helt nöjd med mig själv, utan alltid kritisera mig själv.
Jag kommer aldrig känns mig helt bekväm med mig själv.
Jag kommer alltid tramsa sig och vara pinsam, men skratta åt mig själv.
Jag kommer aldrig kunna en låtsas vara intresserad när någon pratar om sport.
Jag kommer alltid vara rädd för att bli vuxen och håller hårt fast vid att jag fortfarande är 15.
Jag kommer aldrig vara hon som skötte situationen perfekt.
Jag kommer alltid vara i behov av en viss mån av bekräftelse.
Jag kommer alltid ha svårt för att lita på människor.
Jag kommer aldrig lita 100% på vad människor säger till mig.
Jag kommer aldrig låtsas vara imponerad av människor som skryter.
Jag kommer tvångsmässigt att räkna saker utan anledning.
Jag kommer gråta hämningslöst så snoret rinner.
Jag kommer att ha svårt för att känna sympati när jag tycker människor beklagar sig för mycket,
Jag kommer att sluta lyssna när jag inte anser att någon är intressant.
Jag kommer ha svårt att artighets-skratta när någon är tråkig.
Jag kommer alltid vara vild i själen.
Jag kommer alltid vara rädd för mörkret.
Jag kommer alltid tycka om att vara ensam ibland, så jag hör mina tankar.
Jag kommer vilja äta ostbågar till middag men stoppa i mig grönsaker.
Jag kommer vara den som är pinsam och skrattas åt.
Jag kommer vara den som är missförstådd.
Jag kommer inbilla mig att jag vet vad jag pratar om.
Jag kommer jaga äventyr och aldrig nöja mig med vardag.
Jag kommer alltid vara rädd för att ha tråkigt.
Jag kommer aldrig vara hon som tycker att det är roligt att städa.
Jag kommer alltid vara den som har svårt att säga hur jag egentligen tänker.
Jag kommer vara den som vill vara alla tillags.
Jag kommer vara hon som tar det på sitt ansvar att alla mår bra.
Jag kommer släpa på ett höghus.
Jag kommer vara självisk.
Jag kommer att hålla skenet uppe fast jag inte mår bra.
Jag kommer lägga mina egna bekymmer åt sidan för att lyssna på någonannans.
Jag kommer att tänka elaka saker som jag inte säger.
Jag kommer att dömma människor jag inte känner.
Jag kommer att ha svårt att ändra uppfattning om någon som jag lärt mig inte gilla.
Jag kommer att vara full och göra bort mig.
Jag kommer att äta mest på buffen och bli tittat på.
Jag kommer vara den som alltid vill vara bäst men ofta inte når hela vägen fram.
Jag kommer att försöka hjälpa någon som inte går att nå.
Jag kommer att vara för naiv att det skadar mig själv.
Jag kommer att ha svårt att låta mig själv andas.
Jag kommer aldrig vara den som inte gnäller över ett skrubbat knä.
Jag kommer vara hon som gräver ner sig själv i en grop.
Jag kommer vara hon som bränner sitt ljus vid båda ändarna.
Jag kommer att ha svårt att prata om och släppa fram saker jag stoppar in.
Jag kommer alltid vara lätt att såra, fast jag inte vill visa det.
Jag kommer alltid vara en tönt.
Jag kommer aldrig vara perfekt.
Jag kommer alltid gilla dumma program på tv som jag inte vill erkänna att jag tittar på.
Jag kommer aldrig vilja bli placerad i ett fack.
Jag kommer alltid försöka motbevisa det någon tycker om mig, bra eller dåligt.
Jag kommer alltid att ha svårt för att låta någon vara mig nära.
Jag kommer alltid stöta bort människor.
Jag kommer att ha svårt att förlåta.
Jag kommer tycka att jag är bättre än vissa.
Jag kommer tycka att vissa är bättre än mig.
Jag kommer aldrig vara rik.
Jag kommer aldrig lära mig något om datorer.
Jag kommer att ha svårt för att memorera detaljer.
Jag kommer tycka att jag har rätt i alla diskutioner.
Jag kommer att ha svårt att be om hjälp.
Jag kommer ha svårt att låta någon veta att jag är svag.
Jag kommer låtsas vara någon jag inte är.
Jag kommer låtsas må som jag inte gör.
Jag kommer ändra åsikter och moraler som jag innan hållit starkt vid.
Jag kommer inte vara hon som jag vill vara.
Jag kommer aldrig hitta den där friheten för fängelset bär jag med mig.
Jag kommer aldrig gilla krigsfilmer.
Jag kommer alltid stänga in mig i mig själv.
Jag kommer alltid vilja tro att människor är goda i grunden.
Jag kommer vara osäker på om det jag känner är rätt.
Jag kommer inte veta vad som är rätt och fel.
Jag kommer inte ha svaren på alla frågor.
Jag kommer låtsas vara stark så någon kan luta sig på mig, men aldrig luta mig tillbaka.
Jag kommer aldrig helt slappna av.
Jag kommer älta saker om och om igen.
Jag kommer oroa mig för saker jag sagt.
Jag kommer dansa utan vettigt skäl i affären.
Jag kommer lyssna på musik fast jag bara vill höra texten.
Jag kommer låtsas som jag vet saker jag inte vet.
Jag kommer vilja att alla tror att jag är perfekt fast jag är långt därifrån.
Jag kommer vara rädd för spöken.
Jag kommer undra varför någon tittade på mig konstigt.
Jag kommer alltid gilla tecknat.
Jag kommer aldrig bli less på popcorn och pepsi max.
Jag kommer skratta när jag egentligen vill gråta.
Jag kommer gråta när jag inte orkar mer.
Jag kommer skrika när jag egentligen vill gråta.
Jag kommer skratta när jag egentligen vill skrika.
Jag kommer le när jag egentligen vill säga ifrån.
Jag kommer gilla kändisskvaller i smyg.
Jag kommer aldrig hata mitt utseende.
Jag kommer alltid undra vad människor egentligen tänker.
Jag kommer att ha svårt för att fråga det jag undrar om.
Jag kommer att göra bort mig för att få folk att skratta.
Jag kommer aldrig kunna låtsas vara intresserad av något jag inte bryr mig om.
Jag kommer aldrig se en helt Star Wars-film.
Jag kommer tycka Aliens-filmer är löjliga.
Jag kommer vara en dålig förlorare och en ännu sämre vinnare.
Jag kommer att ha svårt att ändra uppfattning om en situation.
Jag kommer lita på min första instinkt.
Jag kommer aldrig vara hon som aldrig gör fel,
som är omtyckt av alla och bara säger kloka, genomtänkta och snälla saker.
Jag kommer faktiskt aldrig någonsin vara perfekt.

Kommentarer
Postat av: Lea

Shite...

2009-03-22 @ 16:03:22
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0