Let's run away together!

Just nu njuter jag av min avskedspresent jag fick av Johan,
12 stycken dvd-filmer med olika skräckisar!
Så jag har nåt att göra ;)
Nu när det är söndag saknar jag dansen otroligt mycket.
Har ett otroligt sug efter att få njuta av en wienerwals till moonriver
eller att hoppa mig svettig till en elvis-låt med Jive!

Första maj helgen var grymt rolig föresten!
På torsdagen gick jag och malin och lyssnade på fredrik och james när dom spelade!
Sen åkte vi på förfest hos några vänner till malin följt av utgång på stat!
Lyckades missa sista bussen hem men Johan var vänlig och hämtade mig!
Dagen efter var det musik igen som gällde, lyssnade på Klasskamrater
tillsammans med Camilla och Tholle och deras vänner,
Malin kom och mötte upp och då med!
Superhelg!

Den här helgen har varit lite lugnare!
I fredags kunde jag knappt vara vaken på vägen hem från jobbet,
efter jag jobbat extra.
Sen skulle jag och Johan ha filmkväll men det blev mer
att han kollade på film och jag låg och sov i soffan.
Sen igår var vi på Axvalla marknad och köpte massa massa kryddor,
och pussades och letade efter god marknadsmat, vi gav upp efter en timma
och tog oss en burgare, 5 minuter senare hittade vi ett ställe
där som sålde strömming och potatismos... Surt sa räven!

Nu längtar jag Johan... Och Lea!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lea

Jag längtar dig med!! <3<3

2009-05-10 @ 20:26:08
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0