Sleeping is for suckers.

Har precis kommit hem från
en jättetrevlig kväll hos Malin!
Jag och Sofia kom dit vid sex-tiden och blev bjudna
på smaskig middag och goda farmors-bullar!
Är roligt att få prata tjejgrejer också,
blir ju inte så mycket smink och kill-prat med min kille!
Fast det vill jag ju inte heller men ändå :)!
Känns skönt att veta att det finns två tuffa tjejer på jobbet i sommar!

Annars är det mest all work, no play som gäller just nu.
Känns som jag mest sover och jobbar!
Får bita ihop till skolavslutningen när det lättar lite!

Igår när jag kom hem efter tretton timmar på jobbet så var det jätteskönt
att bli mött i dörren av mat på bordet följt av fotbad och fotmassage av min räddare i nöden.



Kommentarer
Postat av: Malin

tack allra raraste Liza, detta var verkligen något jag behövde! guld värt! söta drömmar och fler gånger lär det bli!

2009-05-28 @ 02:02:11
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0