Besvikelse.

Skulle ha hälsat på mor denna helg och gått på farbrors 50-års kalas.
Men ibland blir det inte som man tänkt sig.
Blev hemma från jobbet torsdag och fredag med en förkylning från medeltiden.
Så trodde jag att jag skulle piggna till lagom till tågresa.
Men så blev det inte.
Istället så har jag legat här i soffan hela helgen och kvidigt.
Men är man sjuk så är man.
Dags att lyssna på kroppen antar jag.
Jag får ju för mig att jag kan bestämma över PRECIS allting, till och med mina baciller.
Ungefär såhär går min tankegång: "Men se där, jag är visst jättefebrig och sjuk,
men jag ska ju jobba i veckan så det har jag inte tid med och i helgen
ska jag ju till mamma så då har jag inte heller tid. Nej, vi får nog skjuta på det här
till nästa helg. Då har jag tid för att vara sjuk"
Tji tji tji.

Nästa helg ska jag iallafall trösta mig med en helg i Göteborg eftersom
den här helgen gick ned i avloppsrören.




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej min skatt! Hoppas att du har det superb i Jämtland! Vi saknar dig det vet du, men passa på att njuta så mkt det bara går! Kärlek till dig min vän!

2010-05-12 @ 09:10:15
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0