jag lever inte.

utan idag är jag febrig och grinig.
jag hade inte tänkt huka mig under förkylningen men
idag gick det helt enkelt inte att ta sig ut genom dörren.

Helgen var riktigt tiptop.
I fredags var det afterwork med världens roligaste arbetsgrupp.
Vilket gäng alltså.



nu fattas Sandra och Lillemor på bilden dock!
Och Camilla och hennes kille. (även om han inte jobbar där så var han på kalasat)
Och Emma, Robert och Natalya fattas ju med fast dom var inte med :)!

Hade hur som helst ypperligt trevligt och imponderades av Davids egenbyggda balkong.

I lördags hade vi besök av Johans släkt innan jag for
iväg på pyjamasparty med Elin, Märta och Malin.
Tittade på film och åt gott och fnittrade.

Nu ska jag lägga mig ned och vila bort den här feberfrossan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0