Lost in the fog.

Har försvunnit lite från radarn helt och hållet ett tag känner jag.
Först var jag sjuk i två veckor, frisk en, sen sjuk några dagar till.
Och nu har Johan varit sjuk sen en vecka tillbaka och jag måste
erkänna att jag tycker att det är fruktansvärt mysigt.
Vi har inte åstakommit något eller gjort något spännande.
Men vi har pratat bort dagar och bara varit.
Myst framför film, spelat spel och pratat, pratat, pratat.
Jag visste inte att jag saknat att bara prata med Johan.
Verkligen från morgon till kväll om allt från allvarliga ting till trams och allt man kan tänka sig.
Och till och med upptäckt nya sidor hos varanndra.
Sådär att man blir lite nykär igen.

Hoppas alla mår bra och att ni hittar spännande saker i eran vardag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0