No more cold.

Förkyld. Sjuk. Igen.
Nej då. Jag är inte alls less på den här skiten.
En hel vecka fick jag vara frisk. Jippi.
Och jag har alldeles för mycket saker att göra och
för mycket kul att se fram emot för att vara sjuk.
Måste fixa med biljäveln också.
Johans pappa ska visst komma hit i eftermiddag och hjälpa till.
Det tackar vi iallfall för, men jag vill helst ligga kvar här under täcket
med alla toalettrullar och halstabletter.

I Helgen så bakade jag paj till kvällen med mina flickor i fredags.
Vi gjorde alla hjärtans dag kort och jag pysslade med min bok till Johan.
Sen spelade vi lite spel och sen fortsatte vi med vårat pyssel.

I lördags var vi på middag hos po och ac och spelade wii.

och i söndags fick jag rosor och frukost på sängen,
följt av pardans, bio och middag.
Sen blev jag sjuk. MUTTER MUTTER MUTTER!




Funderar, funderar, funderar.
Huvudet är överfyllt med tankar och saker som kommer ta lite tid att smälta.
Om det kommer att smälta in. Skulle bara vilja ta en paus från saker och ting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0